Tuesday 25 March 2014

TERJAWAB SUDAH SEGALA PERSOALAN MH370

MH 370 DALAM KENANGAN




MASYAALLAH .....Penerbangan MH370 yang hilang sejak 8 MAC lalu terjawab sudah apabila disahkan sendiri oleh Perdana Menteri Malaysia Dato' Seri Najib Tun Razak berakhir disebuah kawasan terpencil diselatan Lautan Hindi. Betul ke apa yang aku dengar ni???Astaghfirullahalazim...sedih, pilu, kecewa, sebak & macam2 bermain didalam hati ni, tapi apakan daya, ini sudah ditentukan Allah. Dari mana kita datang disitu jua kita kembali. Bila mana dengan kehendak Allah "kun fa ya kun", maka jadi lah.




Walau hebat mana sekalipun kita, hebat lagi pencipta kita Allah S.W.T. Terasa berat je hati ini untuk menerima perkhabaran sedih ini, walaupun tiada talian dengan penumpang serta krew2 yang terlibat kesedihan turut aku rasai, atas rasa peri kemanusiaan. Memang sedih, tetapi Allah lebih mengetahui apa yang terbaik.

Nauzubillah, Ya Allah..kami memohon perlindungan Allah, Kau lindungilah & hindarilah kami dari segala malapetaka Mu. Kau berilah keselamatan & perlindungan untuk aku, seluruh ahli keluargaku, saudara mara ku, sahabat2 ku serta seluruh alam. Sesungguhnya engkau maha besar!AllahuAkbar!

No comments:

Post a Comment