Thursday 3 April 2014

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN !

PAYUNG???

Haha...tetiba je cita pasal payung kan, mentang2 la sekarang musim hujan. Ape kena mengena ek???? Hew...Hew..Ni la yang saya nak cerita dari 1 April hari tu, ' April is coming '....ingat x????? HahaH.



Tu die....Payung. Sediakan payung sebelum hujan! Apa maksudnya ni ha? 




Taraaa....ni lah maksud nya, duit! duit! duit! Saje nak fokus kat sini yang kita perlu SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN! Dalam maksudnya ni, bukan saje2 taw.

Begitulah juga apa yang saya lakukan kini ! Its all about 'sideincome'. Transformation is needed allzz!
Bermula dari bulan baru ni lupakanlah kegagalan lepas, jangan ditoleh lagi, mulakan dengan yang baru. walaupun ada masaalah keewangan kita perlu bangkit dan mulakan hidup baru. Selagi termampu, sihat walafiat, tulang 4 kerat pun masih berfungsi dengan baik, why not kita cari duit lebih, cari sideincome. 

Kalau nak berjaya, nak dapat banyak rezeki of course la kena rajin, usaha lebih. Duit xkan jatuh dari langit nak bagi kat kita taw. Susah2 dahulu, senang2 kemudian, & itu lah juga yang terjadi kepada ramai orang kan, bermula dari bawah, contoh seperti nak panjat tangga mestilah mula dari bawah kan, tak kanlah dari atas puloks....songsang tuh! InsyaAllah....rezeki itu sentiasa ada untuk kita. Allah pun suka orang yang sentiasa berdoa padaNya...bukan doa tanpa usaha ya! Salah 2.Allah juga suka kepada umatNya yang rajin.

SIDEINCOME yang saya maksudkan disini adalah dibawah academy GLAM ! Once kita berdaftar, kita akan diajar cara nak memulakan perniagaan & jana pendapatan dengan betul. We work as a TEAMWORK! X perlu takut & risau sebab kita x buat sorang2...ada partner & leader yang akan pantau & bantu kita untuk terus berjaya...Tapi apa yang penting adalah kerjasama, kita pun kena bagi komitmen juga, bukan duduk goyang kaki duit pun sampai ya...No..No...No...

Memang berbaloi jika anda bersama2 kami bernaung dibawah GLAM ACADEMY ni as a GLAMPRENEUR ! Bukan setakat dapat untung, bonus pun dapat...dan yang paling best dapat free trip ke oversea dengan layanan 5 star serta dapat car fund lagi...wah, owesome nya!

Jom....be part of us! pendapatan bulanan boleh cecah 5 angka taw...sape yang x nak kan...jika betul2 berminat, boleh bermula dari sekarang, x yah nak tunggu2 lagi, masa itu emas kan...so, dont waste ur time guys!

For further info, can leave ur comment / whassap me as ANA 012-7346063 !


No comments:

Post a Comment